Täna algava Pangaliidu infokampaania „Ei, aitäh!“ eesmärk on aidata tunda ära petukõnesid ja vältida seeläbi pettuse ohvriks langemist.
Eesti inimestele helistavad viimase aasta jooksul aktiivselt kelmid, kes tutvustavad end pangatöötajana ja petavad välja suuri summasid. Samuti levivad laialt libainvesteerimispakkumised. Massiivne petukõnede laine on murettekitav ka seetõttu, et paljudele inimestele makstakse alates septembrist välja teise pensionisambasse kogunenud raha, millest petturid on teadagi samuti huvitatud. Kelmid üritavad telefoni teel inimestelt välja petta ligipääsu pangakontole või pakuvad fantastilisi investeerimisvõimalusi misjärel teevad ohvrid ise makseid petturite kontodele. Kõik see toimub lihtsamalt, kui me ettegi kujutame.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.