• 23.08.21, 12:08

Algab finantspettuste vastane kampaania „Ei, aitäh!“

Täna algava Pangaliidu infokampaania „Ei, aitäh!“ eesmärk on aidata tunda ära petukõnesid ja vältida seeläbi pettuse ohvriks langemist.
Algab finantspettuste vastane kampaania „Ei, aitäh!“
Eesti inimestele helistavad viimase aasta jooksul aktiivselt kelmid, kes tutvustavad end pangatöötajana ja petavad välja suuri summasid. Samuti levivad laialt libainvesteerimispakkumised. Massiivne petukõnede laine on murettekitav ka seetõttu, et paljudele inimestele makstakse alates septembrist välja teise pensionisambasse kogunenud raha, millest petturid on teadagi samuti huvitatud. Kelmid üritavad telefoni teel inimestelt välja petta ligipääsu pangakontole või pakuvad fantastilisi investeerimisvõimalusi misjärel teevad ohvrid ise makseid petturite kontodele. Kõik see toimub lihtsamalt, kui me ettegi kujutame.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele