Tele2-e juht Chris Robbins rääkis Passwordil, kuidas hoida oma kliente ja ettevõttena rasketel aegadel ellu jääda.

- Tele2-e juht Chris Robbins: "Võtsime kriisist maksimumi ja õppisime meeletult."
- Foto: Raul Mee
Tele2-e juht ütles, et ta isegi ei sooviks seda niimoodi sõnastada ehk kuidas läbi raskete aegade areneda. Robbins näeb igas kriisis võimalusi, eriti aegadel, mil toimumas on sellised katsumused nagu täna. Ta tunnistas, et see nõuab vaimset lähenemist ja seda mitte ainult klienditasandil, vaid ennekõike organisatsioonisiseselt. Ta tõi näite, miks nad Tele2-s isegi pisut eelistavad sellist olukorda nagu praegu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.