Autor: Marko Kaldma • 10. juuni 2021

Tele2-e juht: ära lase kunagi head kriisi raisku!

Tele2-e juht Chris Robbins rääkis Passwordil, kuidas hoida oma kliente ja ettevõttena rasketel aegadel ellu jääda.
Tele2-e juht Chris Robbins: "Võtsime kriisist maksimumi ja õppisime meeletult."
Foto: Raul Mee

Tele2-e juht ütles, et ta isegi ei sooviks seda niimoodi sõnastada ehk kuidas läbi raskete aegade areneda. Robbins näeb igas kriisis võimalusi, eriti aegadel, mil toimumas on sellised katsumused nagu täna. Ta tunnistas, et see nõuab vaimset lähenemist ja seda mitte ainult klienditasandil, vaid ennekõike organisatsioonisiseselt. Ta tõi näite, miks nad Tele2-s isegi pisut eelistavad sellist olukorda nagu praegu.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700