Tele2-e juht Chris Robbins rääkis Passwordil, kuidas hoida oma kliente ja ettevõttena rasketel aegadel ellu jääda.
Tele2-e juht Chris Robbins: "Võtsime kriisist maksimumi ja õppisime meeletult."
Autor: Raul Mee
Tele2-e juht ütles, et ta isegi ei sooviks seda niimoodi sõnastada ehk kuidas läbi raskete aegade areneda. Robbins näeb igas kriisis võimalusi, eriti aegadel, mil toimumas on sellised katsumused nagu täna. Ta tunnistas, et see nõuab vaimset lähenemist ja seda mitte ainult klienditasandil, vaid ennekõike organisatsioonisiseselt. Ta tõi näite, miks nad Tele2-s isegi pisut eelistavad sellist olukorda nagu praegu.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]