Tele2-e juht Chris Robbins rääkis Passwordil, kuidas hoida oma kliente ja ettevõttena rasketel aegadel ellu jääda.
- Tele2-e juht Chris Robbins: "Võtsime kriisist maksimumi ja õppisime meeletult." Foto: Raul Mee
Tele2-e juht ütles, et ta isegi ei sooviks seda niimoodi sõnastada ehk kuidas läbi raskete aegade areneda. Robbins näeb igas kriisis võimalusi, eriti aegadel, mil toimumas on sellised katsumused nagu täna. Ta tunnistas, et see nõuab vaimset lähenemist ja seda mitte ainult klienditasandil, vaid ennekõike organisatsioonisiseselt. Ta tõi näite, miks nad Tele2-s isegi pisut eelistavad sellist olukorda nagu praegu.
Seotud lood
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.