• 09.06.21, 10:11

Aasia e-kaubanduse turg pakub lõputuid võimalusi

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse Aasia keskuse ekspordinõunike sõnul on üks lihtsamaid viise kaugetele Aasia turgudele sisenemiseks erinevad e-kaubanduse platvormid.
Aasia e-kaubanduse turg pakub lõputuid võimalusi
„Hiina e-kaubanduse turg on kerkinud maailma suurimaks. 2019. aastal raporteeris Hiina kaubandusministeerium rekordilisest nelja triljoni dollari suurusest turumahust. 2020. aasta jätkus kasvulainel ning näiteks ainuüksi Alibaba 11.11 ostufestivali käigus müüdi kaupu koguni 74,1 miljardi dollari väärtuses,“ rääkis mahtude kiirest kasvamisest EASi Hiina ekspordinõunik Ilaria Perla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele