3. ja 4. juunil toimub Kultuurikatlas turunduskonverents Password 2021.
Eesti suurim turunduskonverents Password toimus 21. korda. Sel aastal oli teemaks kohanemine ja ajaga kaasas käimisest. Konverentsil osales ligi 400 turundusvaldkonna inimese
Nagu juba traditsiooniks on saanud, kuulutati konverentsi raames välja Eesti parimad turundusteod ning aasta turundustiim.
Vaata pilte Passwordi 1. päe
vast:
114 fotot
- 03JUN2021 Turunduskonverents Password 2021 . Foto autor Raul Mee Foto: Raul Mee
Fotod: Raul Mee
Suur tänu konverentsi toetajatele: Fifaa, Wallester, Adform, TalTech, Haage vesi, Crafter's Gin, CreditInfo, Pure mahlad, Image Wear, Philip Morris.
Suurt tänu partneritele: reklaamiagentuur LaEcwador, Event Center, Tervise Catering, Kultuurikatel.
Vaata teise päeva pilte
SIIT.Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.