Ainult tellijatele
Autor: Tanel Rand • 2. juuni 2021
Ainult tellijatele

Kuidas kontaktide hindamine meiliturunduse automatiseerimist efektiivsemaks muudab?

Uudiskirjaga liitunute hindamine võib aidata meiliturunduse kampaaniate edukust märkimisväärselt tõsta. Hea hindamissüsteem aitab oma klientide kohta rohkem teada saada ning tulevasi kampaaniaid paremini optimeerida.

Viimati uurisime uudiskirjaga liitunute hindamise kohta lähemalt ja vaatasime, kuidas seda enda kasuks tööle panna. Seekord räägib Smaily turundusjuht Tanel Rand täpsemalt, kuidas hinnata kontaktide kaasatust ning seda meiliturunduse kampaaniate automatiseerimisel rakendada.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700