• 24.03.21, 12:11

Jätkusuutliku brändi indeksit juhib pankadest taas Swedbank

Eile avalikustati 2021. aasta rahvusvahelise jätkusuutlike brändide indeksi tulemused. Uuring viidi Eestis läbi teist aastat ja taaskord hindavad tarbijad jätkusuutlikuima pangana Swedbank ning kõige jätkusuutlikumaks brändiks hindasid eestlased Kalevit.
Swedbank peakontor Liivalaia tänaval
  • Swedbank peakontor Liivalaia tänaval
  • Foto: Andras Kralla
Swedbank on üldjärjestuses 26. kohal. Teistest pankadest SEB 31. kohal, LHV 37., Coop Pank 40. ja Luminor 50. kohal. Eestis läbi viidud uuringus vaadeldi 50 brändi kaheksast eri valdkonnast. Uuring viidi läbi perioodil november 2020–veebruar 2021, sihtgrupiks olid 16-75-aastased inimesed, valimis oli 800 inimest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele