• 24.03.21, 12:11

Jätkusuutliku brändi indeksit juhib pankadest taas Swedbank

Eile avalikustati 2021. aasta rahvusvahelise jätkusuutlike brändide indeksi tulemused. Uuring viidi Eestis läbi teist aastat ja taaskord hindavad tarbijad jätkusuutlikuima pangana Swedbank ning kõige jätkusuutlikumaks brändiks hindasid eestlased Kalevit.
Swedbank peakontor Liivalaia tänaval
  • Swedbank peakontor Liivalaia tänaval
  • Foto: Andras Kralla
Swedbank on üldjärjestuses 26. kohal. Teistest pankadest SEB 31. kohal, LHV 37., Coop Pank 40. ja Luminor 50. kohal. Eestis läbi viidud uuringus vaadeldi 50 brändi kaheksast eri valdkonnast. Uuring viidi läbi perioodil november 2020–veebruar 2021, sihtgrupiks olid 16-75-aastased inimesed, valimis oli 800 inimest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele