Välimeedia planeerimis- ja analüütikaplatvormi Taddy kaasasutaja ja turundusjuht Tanel Kobrusepp rääkis, millised on põhilised vead välimeedia planeerimisel ja andis nõu, kuidas neid vältida.

- „Meie kirg oli tuua vanakooli reklaamkanal 21. sajandisse,“ ütles Taddy kaasasutaja Tanel Kobrusepp.
„Välimeedia on praktiliselt ainus reklaamikanal, millest ei ole inimesel pääsu,“ sõnas Kobrusepp. „Digireklaamide puhul saab kasutada reklaamiblokeerijaid või reklaami sisaldavast osast edasi liikuda. Raadiokanalit saab reklaami ajal muuta. Teles kasutatakse aina enam järelvaatamist, kus saab saate või filmi vahele tulevat reklaami edasi kerida. Aga autoga oma igapäevasel marsruudil sõites ei ole tänaval väga muud vaadata peale uue reklaami või mõne uusarenduse, mille peal ka tihtipeale mõni reklaam sind tervitab,“ selgitas Kobrusepp.
Seotud lood
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.