Autor: Sandra Saar • 4. märts 2021

Neuroturunduse abil saab võidelda reklaamireostusega

Inimesi püütakse päevast päeva mõjutada tuhandete reklaamisõnumitega. Tartu Ülikooli teadlased otsivad võimalusi, kuidas reklaamireostusega paremini hakkama saada.

Eelmise aasta aprillis algas projekt, mille käigus uurivad Tartu Ülikooli majandusteaduskonna teadlased, kuidas siduda kliendi liikumisteekond ja asukoht kaupluses, ostukäitumine ning varasem ostuajalugu reaalajas toimivaks soovitussüsteemiks. Projekt kestab selle aasta aprilli lõpuni.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700