Autor: Helen Külaots • 31. mai 2017
Ainult tellijatele

Heidi Reinson: Neuroturunduse uuringuid hindavad need, kes on harjunud kampaaniaid eeltestima

Heidi Reinson

Kui neuroturunduse mõiste mõned aastad tagasi Eestis kanda kinnitas, taoti seda trummi kõvasti ja pidevalt. Sellest pidi saama turundajate parim tööriist ja tehnoloogiast läbi imbunud maailmas tavapärane meetod, mille abil lõpuks kliendikäitumise kood lahti muukida. Kuidas see seis nüüd ikkagi on? Miks pole neuroturunduse uuringud massidesse läinud? Teemast räägib neuroturunduse spetsialist, Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert Heidi Reinson.

Meeldetuletuseks neile, kes on vahepeal jõudnud ära unustada, mis selle paduteadusliku sõna taga peitub - tegemist on meetodiga, mis võimaldab uurida klientide alateadlikke reaktsioone ja nende põhjal käitumist ennustada. Brändid saavad selle abil teada, kuidas nende reklaam inimestele mõjub, kas tekitab positiivseid või negatiivseid seoseid ning vastavalt sellele saab oma kommunikatsiooni muuta.Neuroturunduse uuringud on kampaaniate eeltestimise efektiivseks tööriistaks. Nende läbiviimiseks on mitmeid variante: pilguseire, EEG, GSR, reaktsiooni aegade mõõtmine jne. Millist eelistada, sõltub kampaaniast ja eelarvest.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700