• 22.02.21, 17:11

Esimesed ajakirjandusstipendiumid on jagatud

Selgusid esimesed Oivalise Ajakirjanduse stipendiumi võitjad. Stipendiumi suurus on sõltuvalt teemast 3000-5000 eurot.
Esimesed ajakirjandusstipendiumid on jagatud
SA Oivaline Ajakirjanduse esimesele stipendiumile laekus tähtajaks kokku 26 projekti, millest juhatus valis välja kuus võitjat.

Seotud lood

Uudised
  • 20.01.21, 10:06
SA Oivaline Ajakirjandus alustab ajakirjandusstipendiumitega
.Mullu detsembris asutatud sihtasutus Oivaline Ajakirjandus hakkab kord kvartalis välja andma stipendiume, mille eesmärk on edendada Eestis uurivat ja ühiskonda sügavuti mõtestavat ajakirjandust.
Uudised
  • 02.02.21, 15:52
Suurima tiraažiga tasulised ajalehed olid Postimehe laupäevaleht ja Maaleht
Eesti Meediaväljaannete Liit avaldas liitu kuuluvate ajalehtede ja ajakirjade jaanuari tiraažid.
Uudised
  • 04.08.20, 16:42
Ekspress Grupi juht: tasuline sisu tuleb kõikjale
Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul on Eesti pigem skandinaavialik riik, kus meediaväljaannete paber- ja digitellimuste arv on suur.
Uudised
  • 27.05.20, 11:43
Miks on Sven Nuutmann mõjukam otsustaja kui Margus Linnamäe?
Meedia valdkonna kõige mõjukamaks otsustajaks võib pidada Postimees Grupi nõukogu liiget Sven Nuutmanni, selgus suurettevõtete juhtide ärisuhteid analüüsides. Miks on aga Sven Nuutmann oluliselt kõrgemal kohal kui tema ametisoleku üle otsustav Margus Linnamäe?
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele