• 17.02.21, 21:50

Teleauditooriumi ülevaade – jaanuar 2021

Jaanuaris 2021 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 18 minutit päevas, selgus Kantar Emori teleauditooriumi ülevaates.
Teleauditooriumi ülevaade – jaanuar 2021
Sihtrühm: 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud
Periood: 01.01.–31.01.2021
Allikas: Kantar Emor. Teleauditooriumi Mõõdikuuring
Loe ka: Teleauditooriumi ülevaade – jaanuar 2020

Seotud lood

Uudised
  • 14.01.21, 11:01
Teleauditooriumi ülevaade – detsember 2020
Detsembris 2020 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 16 minutit päevas, selgus Kantar Emori teleauditooriumi ülevaates.
Uudised
  • 15.12.20, 13:54
Teleauditooriumi ülevaade – november 2020
Novembris 2020 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 57 minutit päevas, selgus Kantar Emori teleauditooriumi ülevaates.
Uudised
  • 03.12.20, 08:00
Teleauditooriumi ülevaade – oktoober 2020
Oktoobris 2020 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 41 minutit päevas, selgus Kantar Emori teleauditooriumi ülevaates.
Uudised
  • 16.10.20, 10:23
Teleauditooriumi ülevaade – september 2020
Septembris 2020 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 25 minutit päevas, selgus Kantar Emori teleauditooriumi ülevaates.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele