• 15.12.20, 13:54

Teleauditooriumi ülevaade – november 2020

Novembris 2020 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 57 minutit päevas, selgus Kantar Emori teleauditooriumi ülevaates.
Teleauditooriumi ülevaade – november 2020
Sihtrühm: 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud
Periood: 01.11.–30.11.2020
Allikas: Kantar Emor. Teleauditooriumi Mõõdikuuring

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele