Autor: Best Marketing • 14. jaanuar 2021

Teleauditooriumi ülevaade – detsember 2020

Detsembris 2020 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 16 minutit päevas, selgus Kantar Emori teleauditooriumi ülevaates.

Sihtrühm: 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud

Periood: 01.12.–31.12.2020

Allikas: Kantar Emor. Teleauditooriumi Mõõdikuuring

Eestlased veetsid telerite ees 4 tundi ja 20 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 9 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (27,3%), Kanal 2 (10,5%) ja TV3 (9,3%) vahel ning mitte-eestlastel RTR Planeta (13,6%), NTV Mir’i (9,9%) ja PBK (9,6%) vahel.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700