Autor: Best Marketing • 16. oktoober 2020

Teleauditooriumi ülevaade – september 2020

Septembris 2020 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 25 minutit päevas, selgus Kantar Emori teleauditooriumi ülevaates.

Sihtrühm: 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud

Periood: 01.09.–30.09.2020

Allikas: Kantar Emor. Teleauditooriumi Mõõdikuuring

Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 25 minut ning mitte-eestlased 3 tundi ja 24 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (27,0%), Kanal 2 (11,4%) ja TV3 (9,3%) vahel ning mitte-eestlastel RTR Planeta (16,2%), PBK (9,6%) ja NTV Mir’i (9,3%) vahel.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700