Autor: Best Marketing • 30. detsember 2020

Uue kümnendi sisuturundus on usaldusturundus

Kas sisu on ikka kuningas? Kuhu sisuturundus liigub? Kas sisuturundus peaks pakkuma meelelahutust? Küsisime sisukirjutajalt ja -strateegilt Tiina Nuumilt.

Räägime eelkõige B2B sisuturundusest, aga nagu selgus ka Emily Lindsalu ja Katrin Paali uurimusest „B2B ja B2C sisuturundusprotsesside võrdlus Eesti ettevõtete näitel“, siis ärilt ärile ja ärilt kliendile sisuturundusprotsessid on võrdlemisi sarnased.

Tiina Nuum
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700