• 30.12.20, 12:02

Uue kümnendi sisuturundus on usaldusturundus

Kas sisu on ikka kuningas? Kuhu sisuturundus liigub? Kas sisuturundus peaks pakkuma meelelahutust? Küsisime sisukirjutajalt ja -strateegilt Tiina Nuumilt.
Tiina Nuum
  • Tiina Nuum
Räägime eelkõige B2B sisuturundusest, aga nagu selgus ka Emily Lindsalu ja Katrin Paali uurimusest „B2B ja B2C sisuturundusprotsesside võrdlus Eesti ettevõtete näitel“, siis ärilt ärile ja ärilt kliendile sisuturundusprotsessid on võrdlemisi sarnased.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele