Autor: Best Marketing • 30. detsember 2020

Uue kümnendi sisuturundus on usaldusturundus

Kas sisu on ikka kuningas? Kuhu sisuturundus liigub? Kas sisuturundus peaks pakkuma meelelahutust? Küsisime sisukirjutajalt ja -strateegilt Tiina Nuumilt.

Räägime eelkõige B2B sisuturundusest, aga nagu selgus ka Emily Lindsalu ja Katrin Paali uurimusest „B2B ja B2C sisuturundusprotsesside võrdlus Eesti ettevõtete näitel“, siis ärilt ärile ja ärilt kliendile sisuturundusprotsessid on võrdlemisi sarnased.

Tiina Nuum
Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700