Autor: Best Marketing • 30. detsember 2020
Ainult tellijatele

Uue kümnendi sisuturundus on usaldusturundus

Kas sisu on ikka kuningas? Kuhu sisuturundus liigub? Kas sisuturundus peaks pakkuma meelelahutust? Küsisime sisukirjutajalt ja -strateegilt Tiina Nuumilt.

Räägime eelkõige B2B sisuturundusest, aga nagu selgus ka Emily Lindsalu ja Katrin Paali uurimusest „B2B ja B2C sisuturundusprotsesside võrdlus Eesti ettevõtete näitel“, siis ärilt ärile ja ärilt kliendile sisuturundusprotsessid on võrdlemisi sarnased.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700