Rory Sutherland on tõeline legend turundusmaailmas ning käitumisökonoomika üks säravamaid tähti, kellel on seljataga üle 30 aasta karjääri Londoni Ogilvy agentuuris.

- Rory Sutherland esineb turunduskonverentsil Password 2021.
Oma eelmisel aastal ilmunud turundusbestselleris “Alchemy: The Dark Art and Curious Science of Creating Magic in Brands, Business, and Life” toob Sutherland arvukalt näiteid selle kohta, miks tarbijad käituvad ebaratsionaalselt ja miks vastupidiselt hetkel levinud arvamusele ei saa turunduses kõike mõõta ja tarbijate käitumist ette ennustada. Tarbijad käituvad täiesti ebaloogiliselt!
Rory Sutherland räägibki turunduskonverentsil
Password 2021 sellest, miks turundus pole matemaatika, vaid mustkunst! Ta peab videosilla vahendusel ettekande ja vastab Eesti publiku küsimustele.
Tutvuge programmiga ja registreeruge soodushinnaga siin! NB! Programm täieneb pidevalt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2021. aasta Passwordi disaini loojaks on agentuur La Ecwador. Ettevõtte art director Aks-Karla Ribelus ja copywriter Hendrik Jaanre selgitasid, kuidas visuaalne disain sündis ning mida see sümboliseerib.
Eesti suurim ja vanim turunduskonverents Password toimub 2021. aasta mais juba 21. korda! Seekord keskendume sellele, kuidas keerulisi aegu üle elada.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.