Rory Sutherland on tõeline legend turundusmaailmas ning käitumisökonoomika üks säravamaid tähti, kellel on seljataga üle 30 aasta karjääri Londoni Ogilvy agentuuris.
Oma eelmisel aastal ilmunud turundusbestselleris “Alchemy: The Dark Art and Curious Science of Creating Magic in Brands, Business, and Life” toob Sutherland arvukalt näiteid selle kohta, miks tarbijad käituvad ebaratsionaalselt ja miks vastupidiselt hetkel levinud arvamusele ei saa turunduses kõike mõõta ja tarbijate käitumist ette ennustada. Tarbijad käituvad täiesti ebaloogiliselt!
Rory Sutherland räägibki turunduskonverentsil Password 2021 sellest, miks turundus pole matemaatika, vaid mustkunst! Ta peab 11. märtsil videosilla vahendusel ettekande ja vastab Eesti publiku küsimustele. Tutvuge programmiga ja registreeruge soodushinnaga siin! NB! Programm täieneb pidevalt.