Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Selgusid turismi turundusteo konkursi võitjad
Üle-eestilise turismi turundusteo konkursi võitis Ida-Virumaa küllakutsekampaania, finaali jõudis veel kolm projekti.
Sel korral on nädala kampaaniaid kaks! Tartu uues kampaanias "Kogu maailm Tartus" kõrvutatakse kohalikke vaatamisväärsusi maailmakuulsatega, et meelitada heade mõtete linna Soome ja Läti turiste. Lisaks on samal ajal käimas siseturistidele suunatud kampaania "Tartumaine".
Turismisektor on eriolukorra tõttu väga raskes seisus ja välisturistile sel suvel või aastal eriti loota ei saa. Siseturismi jaoks tuleb aga erakordselt hea aasta, sest välismaale ilmselt niipea minna ei ole võimalik. Konkurents kohaliku puhkaja saamiseks läheb seetõttu tihedaks ja selle jaoks peab end just praegu ette valmistama.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.