28. oktoobril toimub taas kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents, mille põhiteema on sel aastal kriisikommunikatsiooni õppetunnid.
Kaheksandat korda toimuv
kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents tõmbab tähelepanu käesoleval aastal olulistele kommunikatsioonisündmustele ning nende õppetundidele.
Päev algab paneeldiskussiooniga, kus osaleb ka Tallinki kommunikatsioonidirektor Katri Link, kes tõdes suve alguses toimunud kommunikatsioonijuhtide kogunemisel, et vaadates tagasi kriisi alguse perioodile, siis ei arvatud Tallinkis, et olukord nii hulluks läheb. Esimese kuu jooksul kukkus käive tema sõnul tervelt 96%. "Plaanid muutusid koheselt. Asjad muutusid poole tunni, kümne minuti, minutitega," kirjeldas Link koroonakriisi alguse aegset töökorraldust. Loe pikemalt:
Kuidas mõjutas koroonakriis Tallinki turundust?Kuidas on aga olukord nüüd? Milliseid kogemusi saadi, milliseid vigu tehti ja mida sellest kõigest õppida?
Ootame teid 28. oktoobril
kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsile, kus saate osa suurimate kriiside kommunikatsiooniõppetundidest ning kuulete, milliseid vigu kriisikommunikatsioonis vältida, kuidas ettevõtte juhtimisega seotud kriise lahendada ja mainekahju vähendada.
Konverentsile on oodatud osalema nii PR-juhid, avalike suhete juhid, kommunikatsioonijuhid ja -spetsialistid, nõunikud, ajakirjanikud, turundusjuhid kui ka väikeettevõtete juhid. Registreerides konverentsile 3 või enamat osalejat ühest ettevõttest, kehtib osalustasule 10% soodustus.
Tutvuge programmiga ja registreeruge siin!NB! Soodushinnaga piletid kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsile on müügil kuni 23. septembrini.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!