Sulev Vedler võtab 28. oktoobril toimuval kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil osa paneeldiskussioonist, kus arutleb koos Katrin Lusti ja Priit Pulleritsuga selle üle, kui hästi meedia kriiside kajastamisega hakkama saab.
- Kriiside kajastamisest meedias räägivad Ekspress Meedia peatoimetaja asetäitja Sulev Vedler, Kuuuurija saatejuht Katrin Lust ja Postimehe vanemtoimetaja Priit Pullerits.
28. oktoobril toimub Apollo Kino Ülemistes
kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents, mille läbivaks teemaks on sel aastal kriisikommunikatsioon. Konverentsile on oodatud osalema nii PR-juhid, avalike suhete juhid, kommunikatsioonijuhid ja -spetsialistid, nõunikud, ajakirjanikud, turundusjuhid kui ka väikeettevõtete juhid.
Soodushinnaga piletid kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsile on müügil kuni 23. septembrini.
Registreeruge soodushinnaga siin!Kaheksandat korda toimuval
kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil esinevad lisaks Sulev Vedlerile, Katrin Lustile ja Priit Pulleritsule veel:
– PERHi kommunikatsiooniteenistuse juhataja Hede Kerstin Luik, PERHi ravitöö direktor Helis Pokker ja Tallinki kommunikatsioonidirektor Katri Link, kes arutlevad koroonakriisi õppetundide üle;
– Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja juht Roomet Sõrmus, kes räägib ühest 2020. aasta suve magusaimast teemast – maasikakorjamisest;
– kommunikatsiooniekspert Annela Laaneots, kes analüüsib möödunud aasta suurimaid kriise erapooletu kõrvaltvaataja pilgu läbi;
– Swedbanki kommunikatsioojuht Kristiina Herodes, kes keskendub rahapesule ning pankade ja Eesti riigi mainekriisile;
– juhtimiskonsultant ja ajakirjanik Raimo Ülavere, kes räägib juhtimiskriisidest, millest asjaosalised ise rääkida ei taha, ning kuidas teravdatud meediatähelepanu all vastu pidada.
Registreerides konverentsile 3 või enamat osalejat ühest ettevõttest, kehtib osalustasule 10% soodustus.
Tutvuge programmiga ja registreeruge siin!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.