• 17.06.20, 19:55

Kuidas mõjutas koroonakriis Tallinki turundust?

Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit (EPRA) korraldas 17. juunil Kultuurikatla virtuaalsaalis arutluspaneeli, kus Tallinki kommunikatsioonidirektor Katri Link rääkis koroonakriisi mõjust nende ettevõtte turundus- ja kommunikatsioonitegevustele. "Asjad muutusid poole tunni, kümne minuti, minutitega," sõnas Link.
Kuidas mõjutas koroonakriis Tallinki turundust?
Link sõnas, et vaadates tagasi kriisi alguse perioodile, siis ei arvatud Tallinkis, et olukord nii hulluks läheb. Esimese kuu jooksul kukkus käive tema sõnul tervelt 96%. Link ütles, et ettevõte on tasapisi sellest läbi rabelenud, kuid lisas, et kindlasti ei ole nad veel kriisist väljas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele