• 17.06.20, 19:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas mõjutas koroonakriis Tallinki turundust?

Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit (EPRA) korraldas 17. juunil Kultuurikatla virtuaalsaalis arutluspaneeli, kus Tallinki kommunikatsioonidirektor Katri Link rääkis koroonakriisi mõjust nende ettevõtte turundus- ja kommunikatsioonitegevustele. "Asjad muutusid poole tunni, kümne minuti, minutitega," sõnas Link.
Kuidas mõjutas koroonakriis Tallinki turundust?
Link sõnas, et vaadates tagasi kriisi alguse perioodile, siis ei arvatud Tallinkis, et olukord nii hulluks läheb. Esimese kuu jooksul kukkus käive tema sõnul tervelt 96%. Link ütles, et ettevõte on tasapisi sellest läbi rabelenud, kuid lisas, et kindlasti ei ole nad veel kriisist väljas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele