Autor: Hando Sinisalu • 15. september 2020

Reklaamitegemise uus reaalsus: viska vana prügikasti ja tee nädalaga uus

Business Australia case study sellest, kuidas koroonaviirus sundis kampaaniat muutma.

Business Australia on Austraalia ettevõtlusorganisatsioon, millel on 40 000 liiget. Nende kevadine kampaania kutsus üles Rohelise Mandri ettevõtjaid pöörduma COVID-19 segastes oludes abi ja nõu saamiseks Business Australia poole. Selle kampaania eest said nad ka Content Marketing Awards 2020 kuldauhinna lansseeringute kategoorias.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700