Autor: Hando Sinisalu • 15. september 2020
Ainult tellijatele

Reklaamitegemise uus reaalsus: viska vana prügikasti ja tee nädalaga uus

Business Australia case study sellest, kuidas koroonaviirus sundis kampaaniat muutma.

Business Australia on Austraalia ettevõtlusorganisatsioon, millel on 40 000 liiget. Nende kevadine kampaania kutsus üles Rohelise Mandri ettevõtjaid pöörduma COVID-19 segastes oludes abi ja nõu saamiseks Business Australia poole. Selle kampaania eest said nad ka Content Marketing Awards 2020 kuldauhinna lansseeringute kategoorias.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kõigile võtmega lugudele
  • Ligipääsu edukate kampaaniate case-study’dele
  • Ligipääsu raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele
  • Ligipääsu bestmarketing.ee arhiivile
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700