• 15.09.20, 16:34

Reklaamitegemise uus reaalsus: viska vana prügikasti ja tee nädalaga uus

Business Australia case study sellest, kuidas koroonaviirus sundis kampaaniat muutma.
Reklaamitegemise uus reaalsus: viska vana prügikasti ja tee nädalaga uus
Business Australia on Austraalia ettevõtlusorganisatsioon, millel on 40 000 liiget. Nende kevadine kampaania kutsus üles Rohelise Mandri ettevõtjaid pöörduma COVID-19 segastes oludes abi ja nõu saamiseks Business Australia poole. Selle kampaania eest said nad ka Content Marketing Awards 2020 kuldauhinna lansseeringute kategoorias.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 17.03.25, 17:56
Salvest otsib kategooriajuhti
Kandideerimise tähtaeg: 31.03.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele