Autor: Marianne Liibert • 19. august 2020

Uue sotsiaalmeedia kanali kasutama hakkamine on nagu kutsika võtmine

Andrus Kiisküla (Tallink Grupp), Mari-Liisi Soovik (JOIK) ja Laura Kabonen (Mediabrands Digital) olid ühel meelel, et just selles sotsiaalmeedia kanalis turundamist tasub katsetada. Mis on see kanal, mida kolme erineva ettevõtte digiturundajad kasutada soovitasid?
Foto: Raul Mee

Tallink Grupi digiturunduse ja analüütika juht Andrus Kiisküla, JOIKi sotsiaalmeedia ja turunduse spetsialist Mari-Liisi Soovik ning digimeedia agentuuri Mediabrands Digital sotsiaalmeedia tiimijuht Laura Kabonen rääkisid vestlusringis sotsiaalmeedias turundamisest. Vestlusringi juhtis Sandra Raju ja see toimus sotsiaalmeedia konverents ONLINE'i raames.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700