• 19.08.20, 16:33

Uue sotsiaalmeedia kanali kasutama hakkamine on nagu kutsika võtmine

Andrus Kiisküla (Tallink Grupp), Mari-Liisi Soovik (JOIK) ja Laura Kabonen (Mediabrands Digital) olid ühel meelel, et just selles sotsiaalmeedia kanalis turundamist tasub katsetada. Mis on see kanal, mida kolme erineva ettevõtte digiturundajad kasutada soovitasid?
Uue sotsiaalmeedia kanali kasutama hakkamine on nagu kutsika võtmine
  • Foto: Raul Mee
Tallink Grupi digiturunduse ja analüütika juht Andrus Kiisküla, JOIKi sotsiaalmeedia ja turunduse spetsialist Mari-Liisi Soovik ning digimeedia agentuuri Mediabrands Digital sotsiaalmeedia tiimijuht Laura Kabonen rääkisid vestlusringis sotsiaalmeedias turundamisest. Vestlusringi juhtis Sandra Raju ja see toimus sotsiaalmeedia konverents ONLINE'i raames.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele