• 19.08.20, 16:33

Uue sotsiaalmeedia kanali kasutama hakkamine on nagu kutsika võtmine

Andrus Kiisküla (Tallink Grupp), Mari-Liisi Soovik (JOIK) ja Laura Kabonen (Mediabrands Digital) olid ühel meelel, et just selles sotsiaalmeedia kanalis turundamist tasub katsetada. Mis on see kanal, mida kolme erineva ettevõtte digiturundajad kasutada soovitasid?
Uue sotsiaalmeedia kanali kasutama hakkamine on nagu kutsika võtmine
  • Foto: Raul Mee
Tallink Grupi digiturunduse ja analüütika juht Andrus Kiisküla, JOIKi sotsiaalmeedia ja turunduse spetsialist Mari-Liisi Soovik ning digimeedia agentuuri Mediabrands Digital sotsiaalmeedia tiimijuht Laura Kabonen rääkisid vestlusringis sotsiaalmeedias turundamisest. Vestlusringi juhtis Sandra Raju ja see toimus sotsiaalmeedia konverents ONLINE'i raames.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele