Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 7. juuli 2020

SEB juturobot toimetab nüüd ka Facebookis

Statistika kohaselt otsib järjest enam kliente pangateenuste kohta infot sotsiaalmeediast, mistõttu Facebook on saanud paljudele klientidele esmaseks infokanaliks. Seetõttu laiendaski SEB oma juturoboti tegevust Facebooki.
Juturobotid on Eestis üha populaarsemad.
Foto: Marianne Liibert

See tähendab, et tulevikus vastab SEB Eesti Facebooki kontol küsimustele SEB virtuaalne nõustaja. „Inimesed on harjunud kasutama Facebooki ajaveetmiseks, kuid üha enam kasutatakse seda ka igapäevase vajaliku info otsimiseks ettevõtete ning nende toodete ja teenuste kohta," selgitas SEB juhatuse liige Ainar Leppänen, miks otsustati juturobotit ka Facebookis kasutama hakata.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700