Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 7. juuli 2020
SEB juturobot toimetab nüüd ka Facebookis
Statistika kohaselt otsib järjest enam kliente pangateenuste kohta infot sotsiaalmeediast, mistõttu Facebook on saanud paljudele klientidele esmaseks infokanaliks. Seetõttu laiendaski SEB oma juturoboti tegevust Facebooki.
Juturobotid on Eestis üha populaarsemad.
Foto: Marianne Liibert
See tähendab, et tulevikus vastab SEB Eesti Facebooki kontol küsimustele SEB virtuaalne nõustaja. „Inimesed on harjunud kasutama Facebooki ajaveetmiseks, kuid üha enam kasutatakse seda ka igapäevase vajaliku info otsimiseks ettevõtete ning nende toodete ja teenuste kohta," selgitas SEB juhatuse liige Ainar Leppänen, miks otsustati juturobotit ka Facebookis kasutama hakata.