Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 7. juuli 2020
Ainult tellijatele

SEB juturobot toimetab nüüd ka Facebookis

Statistika kohaselt otsib järjest enam kliente pangateenuste kohta infot sotsiaalmeediast, mistõttu Facebook on saanud paljudele klientidele esmaseks infokanaliks. Seetõttu laiendaski SEB oma juturoboti tegevust Facebooki.

Juturobotid on Eestis üha populaarsemad.
Autor: Marianne Liibert

See tähendab, et tulevikus vastab SEB Eesti Facebooki kontol küsimustele SEB virtuaalne nõustaja. „Inimesed on harjunud kasutama Facebooki ajaveetmiseks, kuid üha enam kasutatakse seda ka igapäevase vajaliku info otsimiseks ettevõtete ning nende toodete ja teenuste kohta," selgitas SEB juhatuse liige Ainar Leppänen, miks otsustati juturobotit ka Facebookis kasutama hakata.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700