SEB meeskonnaga liitus virtuaalne nõustaja – juturobot
Novembris ühines SEB meeskonnaga virtuaalne nõustaja ehk juturobot (chatbot), kes annab panga koduleheküljel klientidele nõu 24/7. Hetkel on chatbot võimeline suhtlema neljas erinevas keeles ja tema teadmised kasvavad iga päevaga.
Kuvatõmmis SEB kodulehel olevast juturobotist
„Tehnoloogia arenedes muutub see, kuidas kliendid meiega suhelda tahavad – nende jaoks muutub üha olulisemaks võimalus saada küsimusele viivitamatu vastus ja 24/7 ligipääs. Meie klienditoele saabuvatest kõnedest umbes 80% puudutavad selliseid pangateenuseid nagu pangakaart, laenud, kindlustus, internetipanga ning mobiilirakenduse kasutamine. Tehisintellekt ja juturobot saavad sellistes olukordades kiirelt aidata,“ kommenteerib SEB juhatuse liige Ainar Leppänen.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]