Autor: Best Marketing • 25. november 2019
Ainult tellijatele

SEB meeskonnaga liitus virtuaalne nõustaja – juturobot

Novembris ühines SEB meeskonnaga virtuaalne nõustaja ehk juturobot (chatbot), kes annab panga koduleheküljel klientidele nõu 24/7. Hetkel on chatbot võimeline suhtlema neljas erinevas keeles ja tema teadmised kasvavad iga päevaga.

Kuvatõmmis SEB kodulehel olevast juturobotist

„Tehnoloogia arenedes muutub see, kuidas kliendid meiega suhelda tahavad – nende jaoks muutub üha olulisemaks võimalus saada küsimusele viivitamatu vastus ja 24/7 ligipääs. Meie klienditoele saabuvatest kõnedest umbes 80% puudutavad selliseid pangateenuseid nagu pangakaart, laenud, kindlustus, internetipanga ning mobiilirakenduse kasutamine. Tehisintellekt ja juturobot saavad sellistes olukordades kiirelt aidata,“ kommenteerib SEB juhatuse liige Ainar Leppänen.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700