Autor: Best Marketing • 28. aprill 2020

Eriolukord on kolmekordistanud SEB juturoboti tööd

Viimase kuu jooksul kasutavad inimesed varasemast kolm korda enam pangaga suhtlemiseks juturobotit. Milliste küsimuste korral inimesed juturoboti poole pöörduvad?

Eriolukorra tõttu on märgatavalt kasvanud huvi maksepuhkuste osas, kuid ka muude teenuste ja küsimuste osas otsivad inimesed viise, kuidas oma vajalikud pangatoimingud teha internetis iseseisvalt ja pangakontorit külastamata - näiteks küsitakse juturobotilt internetipanga kasutajatunnuse ja limiitide muutmise kohta. Populaarsuselt kolmandal kohal on päringud seoses lepingute sõlmimise ning kontorisse aja broneerimise ja lahtiolekuaegadega.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700