Autor: Agnes Suurmets-Ots • 16. juuni 2020

Investorite kuulus väide, et head kriisi ei tohi raisku lasta, laieneb ka sisekommunikatsioonile

Raskel ajal saab töötajatele tõestada, et ettevõtte väärtused ei ole lihtsalt suusoojaks kirja pandud sõnad, tõsta meeskonnas ühtekuuluvustunnet ning Maksu- ja Tolliameti näitel ka töötajate rahuolu.
Maksu- ja Tolliameti sisekommunikatsiooni juhtivspetsialist Agnes Suurmets-Ots tõdes, et kriis oli võimalus näidata, et ettevõtte väärtused pole sõnakõlks.

Nii uskumatuna, kui see ka ei tunduks, tõusis meie töötajate rahulolu koroonakriisiga viiepallisel skaalal varasema 3,9 punkti tasemelt 4,35 punktile. Sellist hüpet on tavapärastes tingimustes raske saavutada. Veel enam, pärast kriisi küsisime töötajatelt, kuidas on MTA saanud eriolukorraga hakkama ja tulemus jahmatas mind ennastki – ligi 200 vastajast ainult üks leidis, et oleks võinud paremini ja valdav enamus arvas, et saadi väga hästi hakkama. Sellist üksmeelt ei ole ma varem vastustes näinud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700