• 16.06.20, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Investorite kuulus väide, et head kriisi ei tohi raisku lasta, laieneb ka sisekommunikatsioonile

Raskel ajal saab töötajatele tõestada, et ettevõtte väärtused ei ole lihtsalt suusoojaks kirja pandud sõnad, tõsta meeskonnas ühtekuuluvustunnet ning Maksu- ja Tolliameti näitel ka töötajate rahuolu.
Maksu- ja Tolliameti sisekommunikatsiooni juhtivspetsialist Agnes Suurmets-Ots tõdes, et kriis oli võimalus näidata, et ettevõtte väärtused pole sõnakõlks.
  • Maksu- ja Tolliameti sisekommunikatsiooni juhtivspetsialist Agnes Suurmets-Ots tõdes, et kriis oli võimalus näidata, et ettevõtte väärtused pole sõnakõlks.
Nii uskumatuna, kui see ka ei tunduks, tõusis meie töötajate rahulolu koroonakriisiga viiepallisel skaalal varasema 3,9 punkti tasemelt 4,35 punktile. Sellist hüpet on tavapärastes tingimustes raske saavutada. Veel enam, pärast kriisi küsisime töötajatelt, kuidas on MTA saanud eriolukorraga hakkama ja tulemus jahmatas mind ennastki – ligi 200 vastajast ainult üks leidis, et oleks võinud paremini ja valdav enamus arvas, et saadi väga hästi hakkama. Sellist üksmeelt ei ole ma varem vastustes näinud.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 12.09.25, 14:18
ERSO otsib maine- ja kommunikatsioonijuhti
Kandideerima ootame kuni 20. septembrini

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele