Raskel ajal saab töötajatele tõestada, et ettevõtte väärtused ei ole lihtsalt suusoojaks kirja pandud sõnad, tõsta meeskonnas ühtekuuluvustunnet ning Maksu- ja Tolliameti näitel ka töötajate rahuolu.

- Maksu- ja Tolliameti sisekommunikatsiooni juhtivspetsialist Agnes Suurmets-Ots tõdes, et kriis oli võimalus näidata, et ettevõtte väärtused pole sõnakõlks.
Nii uskumatuna, kui see ka ei tunduks, tõusis meie töötajate rahulolu koroonakriisiga viiepallisel skaalal varasema 3,9 punkti tasemelt 4,35 punktile. Sellist hüpet on tavapärastes tingimustes raske saavutada. Veel enam, pärast kriisi küsisime töötajatelt, kuidas on MTA saanud eriolukorraga hakkama ja tulemus jahmatas mind ennastki – ligi 200 vastajast ainult üks leidis, et oleks võinud paremini ja valdav enamus arvas, et saadi väga hästi hakkama. Sellist üksmeelt ei ole ma varem vastustes näinud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.