Nipid, kuidas mõõta digiturunduse edukust

Strateegiakonsultant ja juhtimiskoolitaja Indrek Maripuu rääkis eesmärkide seadmisest ja saavutamisest digiturunduses.

Maikuu „Digiturunduse praktikumi“ saates oli külas strateegiakonsultant ja juhtimiskoolitaja Indrek Maripuu, kes lisaks digiturunduse eesmärkide seadmisele ja saavutamisele rääkis ka konkreetsetest mõõdikutest ning tõi näiteid, kuidas neid seada. Saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

LISAMATERJALID EHK SAATES MAINITUD ASJAD:

"Valem" eesmärgi sõnastamiseks: Minu järgmise kvartali eesmärk on ......... ja seda mõõdan läbi ....... .

"Valem" tegevuse tõlkimiseks mõõdikuks: Kui me oleme edukad ....... , siis meil on rohkem .... ja/või vähem ....... .

Raamatud: "Saavutatud", "Mõõda seda, mis loeb", "Radical Focus"

Tarkvara: weekdone.com

Tasuta töölehed: loovusait.ee/okr

Järelkuula saadet:

"Digiturunduse praktikum" toob kuulajateni edukad, õpetlikud ja praktilised lood, kuidas digitaalse turundusega soovitud eesmärke saavutada. Saade on eetris Äripäeva raadios üks kord kuus. Järelkuula eelmisi saateid siit.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700