Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Lugu sellest, kuidas Skandinaavia mööblibränd eelmise majanduskriisi enda kasuks pööras
Jätkame eelmise majanduskriisi aegsete turunduse edulugude avaldamist. Skandinaavia mööblibränd Bolia.com näitab eeskuju, et kriisi ajal tasub tegeleda brändinguga ja hinnasurvega kaasaminek on tihti hukatuslik tee.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.