Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Lugu sellest, kuidas Skandinaavia mööblibränd eelmise majanduskriisi enda kasuks pööras
Jätkame eelmise majanduskriisi aegsete turunduse edulugude avaldamist. Skandinaavia mööblibränd Bolia.com näitab eeskuju, et kriisi ajal tasub tegeleda brändinguga ja hinnasurvega kaasaminek on tihti hukatuslik tee.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.