Autor: Hando Sinisalu • 30. aprill 2020

Lugu sellest, kuidas Skandinaavia mööblibränd eelmise majanduskriisi enda kasuks pööras

Jätkame eelmise majanduskriisi aegsete turunduse edulugude avaldamist. Skandinaavia mööblibränd Bolia.com näitab eeskuju, et kriisi ajal tasub tegeleda brändinguga ja hinnasurvega kaasaminek on tihti hukatuslik tee.
Uus strateegia eeldas, et lõpetataks mõtlemine ja käitumine mööblibrändi kombel ja hakataks mõtlema ja käituma nagu moebränd.

Taust

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700