• 23.04.20, 13:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maks & Mooritsa uus reklaam tekitab vastakaid arvamusi

Kodumaise toidutootja uus reklaamikampaania on sotsiaalmeedias inimesed ärevile ajanud, nii mõnegi arust ei ole reklaam kõige paremini õnnestunud, kirjutas Kasulik.
Kuvatõmmis Maks & Mooritsa reklaamklipist
  • Kuvatõmmis Maks & Mooritsa reklaamklipist
Arutelus jagunevad inimesed laias laastus kaheks, üks osa peab sellist reklaami kohutavaks läbikukkumiseks, teine osa kiidab tootjat selle eest, et nad näitavad inimestele, kust kohast nende toidulaual olev liha tegelikult pärit on, kirjeldas Kasulik sotsiaalmeedias toimuvat.
"Üks viimase aja võikaim, ebainimlikuim ja ebaeetilisim reklaamkampaania. Miks küll," kirjutas üks naine reklaamile juurde ja jagas seda populaarses Facebooki grupis.
Maks & Mooritsa turundusjuhi Mirjam Endla sõnul oli nende eesmärk reklaamiga edasi anda mõtet, et parim toit tuleb kodu lähedalt ja Eesti toit on maailma parim.
Vaata siit kõnealust reklaami:
Loe pikemalt siit.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele