14 juuni 2017
Uudised
Ainult tellijale

Case study: Maks ja Moorits pihvide lansseering

Pihviturg on Eestis äärmiselt konkurentsitihe – vaatamata sellele tuli Maks ja Moorits eelmisel aastal välja oma tootesarjaga, mis on toonud ettevõttele väga häid tulemusi. Maks ja Mooritsa endi sõnul ei ole edu tingitud uudsest või erilisest tootest, pakendist ega tootmismeetodist, vaid korralikult läbimõeldud brändikommunikatsioonist ja ühtsest turundusest, mis kestaks aastaid.

Kampaania nimi: Maks ja Moorits pihvide lansseering::::: ning print. Samaaegselt oli poekeskkonnas siseraadio ning sisssepääsuväravate reklaam (Selver).

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700