• 10.04.19, 10:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mõtisklus lihatoodete turundamise teemal

Eetris on turundusuudised raadiosaates rääkisid Atria turundusjuhi Mirjam Endla ja Frank Kutteri tegevjuht Marek Mettas trendidest, tarbijakäitumisest ja lihatoodete turundamisest.
Marek Mettas, Uku Nurk, Mirjam Endla
  • Marek Mettas, Uku Nurk, Mirjam Endla
  • Foto: Maarit Eerme
Kuna nii televisioonis, välimeedias kui ka internetis on lihatööstuste reklaame üsna palju näha, siis uurisime lihatootjatelt, milline peavoolu kanal on nende jaoks olulisim. Vastus oli üsna ootuspärane: telereklaam. Tänu suurele ulatusele ja reklaami kiirele kohaletoimetamisele, töötab telereklaam kõige tõhusamalt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele