Autor: Uku Nurk • 10. aprill 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mõtisklus lihatoodete turundamise teemal

Eetris on turundusuudised raadiosaates rääkisid Atria turundusjuhi Mirjam Endla ja Frank Kutteri tegevjuht Marek Mettas trendidest, tarbijakäitumisest ja lihatoodete turundamisest.
Marek Mettas, Uku Nurk, Mirjam Endla
Foto: Maarit Eerme

Kuna nii televisioonis, välimeedias kui ka internetis on lihatööstuste reklaame üsna palju näha, siis uurisime lihatootjatelt, milline peavoolu kanal on nende jaoks olulisim. Vastus oli üsna ootuspärane: telereklaam. Tänu suurele ulatusele ja reklaami kiirele kohaletoimetamisele, töötab telereklaam kõige tõhusamalt.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700