Autor: Marianne Liibert • 6. aprill 2020

Sotsiaalmeedia turundus – kuhu oma eelarve investeerida?

Sotsiaalmeedia vajalikkus ei ole raugemas, vaid võtab pidevalt uusi vorme. Sestap on oluline, et sellesse tehtavad investeeringud tooksid maksimaalseid tulemusi. Kuidas seda teha?

Mis ühendab pildil olevaid inimesi? Vastus on sotsiaalmeedia.

Sotsiaalmeedias turundamine on ühest küljest väga taktikaline. Facebook, Instagram ja Youtube on paljudele turundajatele juba tuntud kanalid, uuendusmeelsemad kasutavad klientideni jõudmiseks ka Snapchati, TikToki ja Messengeri. Aga millised on kohad, kuhu turundusraha pannes see ka kõige suurema tõenäosusega (kordades) tagasi tuleb?

Siinkohal ei saa üle ega ümber mõjuisikuturundusest, millel on nii pooldajaid kui ka vastaseid. Tõsiasi on see, et teatud toodete ja teenuste puhul on see üks tõhusamaid variante. Väikese, keskmise ja suure jälgijaskonnaga mõjuisikud teevad koostööd erinevatel tingimustel. Kuidas jõuda mõlema osapoole jaoks sobiva koostööni? Mis on ühist edukatel influencer-kampaaniatel?

Üks on kindel – sotsiaalmeedia postituste ja makstud reklaamide tulemuslikkus avaldab otsest mõju ettevõtte käibekasvule. Paraku tehakse sotsiaalmeedia (eeskätt Google'i ja Facebooki) analüütika seadistamisel tihti vigu. Mida jälgida igapäevaseid postitusi ja makstud reklaame tehes?

Olenemata kanali valikust on tarvis toota sisu – tekste, kujundusi, videoid. Klientide tähelepanu aitavad sotsiaalmeedia postituste virvarris püüda näiteks liikuvad pildid. Millised relvad ja nipid aitavad videol lennata ja maksimaalset tähelepanu saada? Kuidas kirjutada head ja kvaliteetset sisu? Milliseid tööriistu sisumaterjalide tootmiseks kasutada?

Eelnevast järeldub, et kanalite valik ja kampaaniate loomine on kahtlemata oluline, ent sama tähtis on läbimõeldud strateegia. Ometi ei pühenda paljud ettevõtted selle läbi mõtlemisele piisavalt palju aega või jääb valminud strateegia ilusti vormistatud dokumendina sahtlipõhja tolmu koguma. Kuidas valida tõhus sotsiaalmeedia strateegia ja tagada selle elluviimine?

18. augustil toimub Tallink Spa & Conference Hotellis sotsiaalmeedia konverents ONLINE, kus oma valdkonna asjatundjad annavad praktilisi nõuandeid, kuidas muuta oma töö veelgi tõhusamaks ja reklaamid veelgi ägedamaks, et võtta sotsiaalmeedia kampaaniatest maksimum.

Kuni 22. juunini kehtib soodushind 99 eurot (km-ga 118,80 eurot).

REGISTREERU KONVERENTSILE SIIN!

Esinejate nimekiri:

Holini asutaja Taavi Kalvi

Promoty asutaja ja juht Aleks Koha ning Promoty kampaaniate kvaliteedijuht Anni Rahula

Goal Marketingi strateeg ja koolitaja Olesija Saue

Agentuuri Lavii turundusstrateeg Timo Porval

Agentuuri Vurr loovjuht, režissöör ja produtsent Lauri Pedaja

Kujundusprogrammide koolitaja Andres Jalak

Erineva jälgijate arvuga mõjuisikud Kristjaana Mere, Ilja Toome ja Merlin Kase

Tallink Grupi digianalüütika äriarenduse juht Andrus Kiisküla

JOIK sotsiaalmeedia ja turunduse spetsialist Mari-Liisi Soovik

Mediabrands Digitali sotsiaalmeedia juht Laura Kabonen

7Blaze Sociali sotsiaalmeedia turunduse konsultant Jaan Kruusma

Kolumnist ja kirjanik Susan Luitsalu

Konverentsi modereerib turunduskonsultant ja spordientusiast Sandra Raju

Konverentsi korraldab Best Marketing. Ürituse koostööpartner on Promoty.

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700