Autor: Marianne Liibert • 6. aprill 2020

Sotsiaalmeedia turundus – kuhu oma eelarve investeerida?

Sotsiaalmeedia vajalikkus ei ole raugemas, vaid võtab pidevalt uusi vorme. Sestap on oluline, et sellesse tehtavad investeeringud tooksid maksimaalseid tulemusi. Kuidas seda teha?
Mis ühendab pildil olevaid inimesi? Vastus on sotsiaalmeedia.

Sotsiaalmeedias turundamine on ühest küljest väga taktikaline. Facebook, Instagram ja Youtube on paljudele turundajatele juba tuntud kanalid, uuendusmeelsemad kasutavad klientideni jõudmiseks ka Snapchati, TikToki ja Messengeri. Aga millised on kohad, kuhu turundusraha pannes see ka kõige suurema tõenäosusega (kordades) tagasi tuleb?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700