Ainult tellijatele
Autor: Hando Sinisalu • 20. veebruar 2020
Ainult tellijatele

Meediaagentuuride fookus 2020: küpsised OUT, analüütika IN

Best Marketing uuris tavapäraselt enne Aasta Meediategu konkurssi meediaagentuuride tegemisi. Seekord küsisime, millistele teenustele ja valdkondadele panevad meediaagentuurid käesoleval aastal kõige suuremat rõhku, milles näevad potentsiaali.

Data on IN
Autor: Pixabay.com

OMD Eesti juht Hanno Kindel räägib, et nende agentuuri proriteediks on sel aastal semantiline segmenteerimine, contextual targeting. "Küpsistel põhinev sihtimine on langev trend, keegi ei taha, et eelmisel nädalal külastatud hotelli reklaam sind meedias jälitaks. See on selline küpsistel tugineva rekaami madalam tase," arvab Kindel.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700