Autor: Hando Sinisalu • 20. veebruar 2020

Meediaagentuuride fookus 2020: küpsised OUT, analüütika IN

Best Marketing uuris tavapäraselt enne Aasta Meediategu konkurssi meediaagentuuride tegemisi. Seekord küsisime, millistele teenustele ja valdkondadele panevad meediaagentuurid käesoleval aastal kõige suuremat rõhku, milles näevad potentsiaali.
Data on IN
Foto: Pixabay.com

OMD Eesti juht Hanno Kindel räägib, et nende agentuuri proriteediks on sel aastal semantiline segmenteerimine, contextual targeting. "Küpsistel põhinev sihtimine on langev trend, keegi ei taha, et eelmisel nädalal külastatud hotelli reklaam sind meedias jälitaks. See on selline küpsistel tugineva rekaami madalam tase," arvab Kindel.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700