Hando Sinisalu • 12 veebruar 2020

Konkursi Aasta Meediategu tähtaeg on 21. veebruar 2020

Zürii hindab esimeses voorus esitatud töid kodutööna ja annab 25. veebruaril teada, kes teise vooru edasi pääsesid. Teise vooru esitlused ja zürii koosolek toimub 27. veebruaril ja auhinnad antakse üle Passwordi järelpeol 4. märtsil 2020.

Seekord on kaks uut kategooriat: väike eelarve ja sotsiaalkampaania. Samuti hindame brand activation'i kategoorias turupositsiooni hoidmist (mitte ainult kasvu).

Kategooriad on tänavu järgmised, lisandunud on kaks uut kategooriat:

•Efektiivne meediakasutus (ROI)

•Innovaatiline meediakasutus

•Brand activation (lansseering, bräniding/rebranding või ka turupositisooni hoidmine)

•Uuringupõhine/ consumer insight-il tuginev meediakasutus

•Väikese eelarvega kampaania (alla 5000 EUR)

•Sotsiaalne, ühiskondlikele probleemidele tähelepanu juhtiv kampaania

Zürii koosseis on järgmine:

Margus Reintal, Postimees Grupi turundusdirektor

Eve Kaljusaar, Ekspress Meedia turundusjuht

Kerttu Talvik, Httpool Eesti maajuht

Hanno Kindel, OMD juht

Maarja Kaalep, Mindshare'i juht

Osalema on oodatud nii agentuurid kui ka klientide majasisesed meediaosakonnad. Meediategu konkursi tingimused saab alla laadida SIIT.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700