• 12.02.20, 16:05

EPRA esitleb: Kommunikatsioonitegu 2019 valitud palad

Need kolm tööd konkursilt Kommunikatsioonitegu 2019 on huvitavad ja neist oleks pea kõigil midagi õppida.
EPRA esitleb: Kommunikatsioonitegu 2019 valitud palad
  • Foto: Tiina-Liina Uudam
Kõik kolm case study kantakse ette EPRA sessiooni ajal, mis toimub kolmapäeval, 4. märtsil Passwordi paralleelsaalis.
Fotografiska avamine
Kuidas õnnestus üks "tavaline" galerii nii populaarseks ja kuulsaks teha?
Coop "Parim ilutulestik on ärajäänud ilutulestik"
Coop Haapsalu korraldab iga aasta novembris traditsioonilise ostuöö, mis inimeste rõõmuks on aastaid ilutulestikuga lõppenud. Pärast 2019. aasta ostuöö väljakuulutamist tegid kohalikud koeraomanikud Lääne Elu ajalehes pöördumise, milles paluti koeri hirmutav ilutulestik ära jätta. Ühistu võttis inimeste muret kuulda ning teavitas kaks päeva hiljem avalikkust, et jätab esmakordselt ilutulestiku ära.
Stockmann "Plastiku peied"
Stockmann on viimastel aastatel võtnud jõulise kursi vastutustundliku tarbimise edendamise suunas. Järjekordse rohelise sammuna võttis Stockmann 2018. aastal vastu (hull)julge otsuse loobuda järk-järgult ühekordsete plastiktoodete müügist. Tähtajaks seati 22. aprill 2019 ehk Maa päev (Earth Day). Sellest sai atraktiivne meediasündmus – ajaloo rõõmsaimad peied, kus saadeti viimasedki müügilolevad ühekordsed plastiktooted Stockmannist minema.
Kahepäevane turunduskonverents Password leiab aset 4. ja 5. märtsil Saku Suurhallis. Tutvu Passwordi kavaga ja pane ennast kirja SIIN!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele