Autor: Best Marketing • 11. veebruar 2020

Rainer Olbri ja Sven Luka töötuba Passwordil

Imagine\TBWA loovstrateeg Sven Luka ja Imagine\TBWA disainijuht Rainer Olbri räägivad töötoas sellest, kuidas tarbija hingeelu mõista ja tema soovidest aru saada.
Sven Luka ja Rainer Olbri

Kas me peaksime tarbijast teadma rohkem kui näiteks seda, et ta elab linnas ja on keskmisest kõrgema sissetulekuga naine vanuses 25–55 aastat?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700