Imagine\TBWA loovstrateeg Sven Luka ja Imagine\TBWA disainijuht Rainer Olbri räägivad töötoas sellest, kuidas tarbija hingeelu mõista ja tema soovidest aru saada.
Sven Luka ja Rainer Olbri
Kas me peaksime tarbijast teadma rohkem kui näiteks seda, et ta elab linnas ja on keskmisest kõrgema sissetulekuga naine vanuses 25–55 aastat?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]