Varasemalt Mediabrands Digitalis töötanud Eva Maria Ots liitus meediaagentuuriga Inspired Universal McCann, kus asub juhtima digitaalseid teenuseid.
Eva Maria Ots on töötanud digimeedia agentuuris Mediabrands Digital üle viie aasta, millest viimased kolm juhtis sotsiaalmeedia osakonna tööd. Ta on pikaajalise ja mitmekülgse kogemusega ning Facebooki poolt sertifitseeritud digi- ja sotsiaalmeedia turundusspetsialist, kes on pühendunud oma klientide jaoks silmapaistvate tulemuste saavutamisele.
„Hindan kõrgelt meeskonnatööd, olen olnud viimased kolm aastat Baltikumi suurimas digimeedia agentuuris meeskonnajuht. Minu tugevateks külgedeks on vastupidavus, leidlikkus ja suure pildi nägemine. Olen senises 5-aastases agentuuritöös pakkunud strateegilist tuge mitmete ettevõtete turundusjuhtidele ja läbi oma oskuste aidanud neil reaalseid äritulemusi saavutada. Olen inimene, kes suudab ümbritsevaid kaaslasi motiveerida ja meeskonna enda ümber tööle panna," ütleb enda kohta Ots.
Inspired Universal McCann sai 2019. aastal esikoha
Meediaagentuuride TOPis, mida koostab Äripäev. Konkursil
Aasta Meediategu 2018 saavutas agentuur võidu efektiivse meediakasutuse kategoorias Jyski e-poe müükide suurendamise eest. "Eva Maria liitumine Inspiredi meeskonnaga aitab meil valitud fookust hoida ja täiendada."
Inspired Universal McCann on täisteenust pakkuv meediaagentuur, kelle põhitegevusalad on meediastrateegiate väljatöötamine, meediaplaanide koostamine ning reklaamide vahendamine, üheks fookuseks on ka digimeedia.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Meediaagentuuride TOPi võitis meedia täisteenust pakkuv meediaagentuur Inspired Universal McCann OÜ, kelle põhitegevusalad on meediastrateegiate väljatöötamine, meediaplaanide koostamine ning reklaamide vahendamine.
Turunduskonverentsi Password 2018 pidulikul auhinnatseremoonial möödunud aasta parimaid turundus- ja meediategusid. Best Marketing International juhi Hando Sinisalu sõnul noppisid tunnustuse suured ettevõtted, mis näitavad, et turunduse professionaalsus on suurtes brändides tugev.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.