Autor: Kert Kangert • 18. detsember 2019
Ainult tellijatele

Meedia tulevik on tähendusrikkus ja meelelahutuslikkus

Nende oskuslik sidumine on kunst, mis eeldab eri kompetentse hõlmavat tiimitööd, kirjutab Havas Media juht Kert Kangert.

Kert Kangert

Meediaäris oleme harjunud toimetama kvantiteedipõhiste arvnäitajatega a la katvus, reiting või klikid, et hinnata tulemuslikkust. Samas on meediatüüpide kontekstid, kus brändid end tarbijatele tutvustavad, mitmesuguse kvaliteediga, avaldades reklaamitud brändidele erinevat mõju. Sama kontakti arvnäitajaga meediumid võivad olla nii positiivse kui negatiivse varjundiga, kandes endas erinevaid emotsioone. Seega on üks reklaaminäitamise situatsioon tarbijale ja sestap ka reklaamitavale brändile tähendusrikkam kui teine. Igasuguse kvaliteedi kvantifitseerimine on väljakutse, millel selgeid vastuseid täna ei ole. Havasi kontsern on seetõttu uuendamas oma lähenemist meediastrateegiale läbi uue Meaningful Media initsiatiivi.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700