Autor: Mathis Bogens • 10. detsember 2019

Teenusedisaini eesmärk on luua korduvkülastusi

Teenusedisainer ja Neway juht Jaan Naaber räägib intervjuus, kuidas disainida edukaid brände ja kogemusi.
Jaan Naaber on kogenud brändistrateeg ja teenusedisainer ning Neway loovagentuuri asutaja.

Asutasid Neway kaksteist aastat tagasi, see on võrdlemisi pikk aeg. Kui palju oled ise muutunud ja palju on Neway selle ajaga muutunud?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700