Autor: Mathis Bogens • 10. detsember 2019
Ainult tellijatele

Teenusedisaini eesmärk on luua korduvkülastusi

Teenusedisainer ja Neway juht Jaan Naaber räägib intervjuus, kuidas disainida edukaid brände ja kogemusi.

Jaan Naaber on kogenud brändistrateeg ja teenusedisainer ning Neway loovagentuuri asutaja.

Asutasid Neway kaksteist aastat tagasi, see on võrdlemisi pikk aeg. Kui palju oled ise muutunud ja palju on Neway selle ajaga muutunud?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700