Ristsõnaväljaande eesmärk on innustada inimesi hoolima koduplaneedist ning anda põnevatele küsimustele vastamise kaudu uusi teadmisi nii looduse ja keskkonna kui ka paljude teiste teemavaldkondade kohta.
Ristsõnaväljaanne jõuab müügile üle Eesti selle nädala lõpus, parimatele lahendajatele on välja pandud erinevad auhinnad.
Tegemist on National Geographicu esimese spetsiifilise ristsõnaväljaandega kogu maailmas. Ristsõnaväljaande kontseptsiooni töötas ajakirja National Geographic Eesti väljaandja AS Äripäev välja koostöös Nuti Grupiga, kes koostas ka NG temaatilised ristsõnad. NG ristsõnaväljaande esimene number keskendub järgmistele teemadele: tulevikulinnad, ookeanid, arktilised loomad, džunglid, tuli, kosmos, tervis, tuleviku toit jpm.
Äripäeva ajakirjade vastutav väljaandja Rain Väät ütles, et ristsõnaväljaande näol on tegemist uue tootega National Geographicu tooteportfellis. „NG temaatilise ristsõnaväljaande idee tekkis meil ajakirja arenguplaane arutades ning selle mõtte elluviimine sai ka National Geographicu peakontori poolt väga positiivse vastukaja,“ rääkis Väät. „Ajakiri National Geographic Eesti on saavutanud oma turunišis tugeva positsiooni ning lojaalse auditooriumi. Usume, et ristsõnaväljaanne aitab veelgi laiendada NG sihtgruppi Eestis.“
Nuti Grupi loovjuht Tarmo Tuule lausus, et NG ristsõnade tegemine on suur väljakutse ja vastutus. „Me teame väga hästi National Geographicu positsiooni ja mõju maailmas ning anname endast kõik, et National Geographic Eesti ristsõnad oleksid väga kõrge kvaliteediga ja innustaksid ka teisi NG ajakirju üle maailma looma oma ristsõnaväljaannet,“ lisas ta.
Ajakirja National Geographic Eesti annab välja Eesti üks juhtivaid meediaettevõtteid AS Äripäev. National Geographic Eesti ilmub igakuise ajakirjana, millele lisaks antakse neli korda aastas välja mahukaid temaatilisi eriväljaandeid. NG Eesti igakuine keskmine tiraaž on 12 500 eksemplari ja ajakirja lugejate arv ulatub vastavalt ELU 2019 kevadisele uuringule 155 000 inimeseni. NG ristsõnaväljaande esimese numbri tiraaž on 9300 eksemplari.
Maailma ühe suurima mittetulundusliku teadus- ja haridusorganisatsiooni National Geographic Society poolt 1888. aastal loodud ajakiri National Geographic avaldab uurimuslikke artikleid kultuuri, looduse, teaduse ja tehnoloogia teemadel. Eesti keel oli 33. kohalik keel, milles ajakiri 2011. aasta oktoobris ilmuma hakkas. Lähemat infot eestikeelse ajakirja kohta leiab aadressilt
www.nationalgeographic.ee ja
National Geographic Eesti Facebooki lehelt.
Maailma ühe suurema teaduse ja hariduse vallas tegutseva vabaühenduse National Geographic Society missioon on innustada, harida ja õpetada. Juba üle 130 aasta tegutsenud National Geographic usub, et teadus, uurimistöö ja lugude jutustamine suudavad maailma muuta. National Geographic, mida rahastab National Geographic Partners koos seltsi liikmetelt laekuvate toetusega, jõuab oma massiteabevahendite, projektide ja sündmuste kaudu igal kuul sadade miljonite inimesteni üle maailma. National Geographic on toetanud rohkem kui 11 000 uurimis-, loodushoiu- ja avastamisprojekti ning seltsi juhitavad haridusprogrammid edendavad geograafiaalast kirjaoskust kõikjal üle maailma.
Seotud lood
4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti suurim ja olulisim turunduskonverents Password, mis tähistab tuleval kevadel oma 20. sünnipäeva ja keskendub nii sisu kui ka korraldusliku poole pealt vastutustundlikule turundusele.
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele