MyFitness juhindub digiturunduses reaalsetest vajadustest

MyFitness Grupi turundusjuht Marika Mäsak tõdes, et neil ei ole digiturunduses suuri pettumusi ette tulnud ja haibitud asjadega ilma reaalse vajaduseta kaasa ei minda.

MyFitness Grupi turundusjuht Marika Mäsak  

12.-13. novembrini Tallinnas toimuv Best Internet keskendub sel aastal eeskätt turundajatele, kes oma igapäevatöös tegelevad digiturundusega, kuid ei ole digivaldkonnale spetsialiseerunud. Ürituse eel küsime turundajatelt, millised on nende arvates digiturunduse trendid ja väljakutsed.

Suurimad väljakutsed digiturunduses?

Oluline on olla valdkonna kiire arenguga kursis. Lisaks jälgida, et digikommunikatsioon järgib ja peegeldab MyFitnessi üldiseid brändingu väärtusi nii disaini kui sisu poole pealt. Tähtis on ka online ja offline tiimi ja kommunikatsiooni sünergia.

Millisele digiturunduse valdkonnale plaanite järgmisel aastal rohkem raha kulutada kui seni?

Otseselt eelarvet suurendada ei plaani, aga fokusseerime järjest enam analüütikale ja platvormidele, mis aitavad statistikat koguda, analüüsida ja kuvada ning seeläbi oma tegevusi digiturunduses veelgi paremini sihtida ja planeerida.

Suurim pettumus ehk mis on tundunud digiturunduses esmapilgul lootustandev, aga hiljem selgus, et tegelikult on lihtsalt hype?

Üldiselt meie MyFitnessis ei ole suurte hype'idega kaasa läinud, pigem juhindume ikkagi reaalsetest vajadustest – nii enda sisemises töös kui ka liikmete paremaks kommunikeerimiseks ja teenindamiseks.

Otseselt suuri pettumusi ei olegi ette tulnud. Kunagi proovisime sisse viia ühildatud platvormide kasutamist erinevate SoMe ja digikanalite haldamiseks ning kolme eri turu (Eesti, Läti ja Leedu) kommunikatsiooni ühtlustamist sotsiaalmeedias, ent jõudsime järeldusele, et liigne unifitseerimine reaalsuses paraku hästi ei toimi.

Best Internet 2019 – registreeru siin!

Teema: Digiturundusest turundusjuhile

Toimumise aeg: 12.-13. november 2019

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700