Koolihaldusplatvorm eKool hakkab ise eKooli reklaamimüüki ja -haldust juhtima. Miks otsustati selline muudatus teha?
eKooli juht Tanel Kerese sõnul said nad eelmisel aastal klientidelt tagasisidet, et oodatakse lihtsamini mõistetavat hinnastamist ja kiiremat kampaania elluviimise protsessi. "Need olid põhjused, miks võtsime eKooli reklaamimüügi ja -halduse enda kätte," selgitas ta. Keres lisas, et see võimaldab neil ka reklaamialaste IT-arendustega seotud uuendusi kiiremini ellu viia.
Keres sõnas, et kõik reklaamiga seotud tegevused on mõeldud eeskätt lapsevanematele. Ta nentis, et teatud juhtudel on võimalik näidata sõnumeid ka õpilastele, kuid need peavad olema väga selgelt kooliga seotud. Keres täpsustas, et reklaame näidatakse sobivas vanuses klassidele – näiteks ülikoolide ja kutsehariduskeskuste uudised on suunatud gümnasistidele.
Hetkel kasutab eKooli tarkvara rohkem kui 70% koolidest üle Eesti, arvuliselt ca 350 kooli.