• 14.08.19, 17:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Bingo loto nüüd 2 korda parem kui varem

Alates augustist maksab Bingo loto ühe mänguväljaga pilet kaks korda rohkem kui varem. Hinnatõstmise kampaaniat kommenteerisid Eesti Loto turundus- ja müügidirektor Annely Luikmel ning FCR Media digistrateeg Martin Paršin.
Nädala kampaania: Bingo loto nüüd 2 korda parem kui varem
Ideelahendus: Kontuur Leo Burnett
Meedialahendus: Vizeum
Meediamiks: televisioon (kaks klippi), välimeedia (trammi- ja bussiootepaviljonid, valgusvitriinid, reklaamtahvlid), veeb (klipp, veebibännerid, Facebooki reklaam), omakanalid (lotosaade, Facebooki leht, uudiskiri)

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele