• 14.08.19, 17:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Bingo loto nüüd 2 korda parem kui varem

Alates augustist maksab Bingo loto ühe mänguväljaga pilet kaks korda rohkem kui varem. Hinnatõstmise kampaaniat kommenteerisid Eesti Loto turundus- ja müügidirektor Annely Luikmel ning FCR Media digistrateeg Martin Paršin.
Nädala kampaania: Bingo loto nüüd 2 korda parem kui varem
Ideelahendus: Kontuur Leo Burnett
Meedialahendus: Vizeum
Meediamiks: televisioon (kaks klippi), välimeedia (trammi- ja bussiootepaviljonid, valgusvitriinid, reklaamtahvlid), veeb (klipp, veebibännerid, Facebooki reklaam), omakanalid (lotosaade, Facebooki leht, uudiskiri)

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele