Autor: Marianne Liibert • 14. august 2019

Nädala kampaania: Bingo loto nüüd 2 korda parem kui varem

Alates augustist maksab Bingo loto ühe mänguväljaga pilet kaks korda rohkem kui varem. Hinnatõstmise kampaaniat kommenteerisid Eesti Loto turundus- ja müügidirektor Annely Luikmel ning FCR Media digistrateeg Martin Paršin.

Ideelahendus: Kontuur Leo Burnett

Meedialahendus: Vizeum

Meediamiks: televisioon (kaks klippi), välimeedia (trammi- ja bussiootepaviljonid, valgusvitriinid, reklaamtahvlid), veeb (klipp, veebibännerid, Facebooki reklaam), omakanalid (lotosaade, Facebooki leht, uudiskiri)

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700