Jaga lugu:

Nädala kampaania: Bingo loto nüüd 2 korda parem kui varem

Alates augustist maksab Bingo loto ühe mänguväljaga pilet kaks korda rohkem kui varem. Hinnatõstmise kampaaniat kommenteerisid Eesti Loto turundus- ja müügidirektor Annely Luikmel ning FCR Media digistrateeg Martin Paršin.

Ideelahendus: Kontuur Leo Burnett

Meedialahendus: Vizeum

Meediamiks: televisioon (kaks klippi), välimeedia (trammi- ja bussiootepaviljonid, valgusvitriinid, reklaamtahvlid), veeb (klipp, veebibännerid, Facebooki reklaam), omakanalid (lotosaade, Facebooki leht, uudiskiri)

Kampaania idee ja kujunduste autor on reklaamiagentuur Kontuur – idee autorid on Urmas Villmann ja Andrus Niit, kujundused tegi Marge Nuggis. Meedialahenduse eest vastutas Vizeum.

Luikmel ütles, et Bingo loto muudatusega soovitakse seda mängijate jaoks põnevamaks muuta ja neile midagi uut pakkuda. "Ikka ja jälle on mängijad küsinud meilt uusi võiduvõimalusi, samuti on rahvusvaheliste mängude kõrval jäänud kohalikud jackpot'id pigem tagasihoidlikuks", selgitas Luikmel.

Tema sõnul on kampaania eesmärk Bingo loto mängijaid muudatusest informeerida, anda neile põhjus hinnatõusust hoolimata mängimist jätkata ning inimesi piletiostuks ette valmistada, et lotomüüjad müügipunktis nii palju selgitustööd ei peaks tegema ja hinnatõusu tõttu pahameele alla ei satuks. Luikmel lisas, et loodetavasti leiavad nüüd mõned lotohuvilised, kes siiani on nende teisi mänge eelistanud, enda jaoks ka Bingo loto. Ta tõdes, et hinnatõusu tõttu ostetavate kombinatsioonide arv kahtlemata väheneb. "Oleme rahul, kui see ei vähene üle 30%," nentis Luikmel.

Meediakanalitest kasutatakse välimeediat, televisiooni, veebi ja lisaks ettevõtte enda kanaleid. "Välimeedia kasutus on Tallinna keskne – kasutame erilahendusena Narva maanteel paiknevat ülekleebitud trammipeatust, billboard'e suuremate magistraalide ääres ning vitriine ja bussipeatusi linnas," kirjeldas Luikmel. Televisioonis on kasutusel kaks klippi – põhiklipp ja reminder ehk meeldetuletus. Klippi näidatakse ka veebis (sh Facebookis), suurtes kohalikes portaalides on lisaks veebibännerid ning reklaami tehakse ka Facebookis. Mängijatega suhtlemisel on olulisel kohal veel lotosaade TV3-s, Facebooki leht, e-kiri ja info müügipunktides.

Paršin kommenteeris: "On inimesi, kelle jaoks Jõekaldat võiks ilmselt lõpmatuseni duplikeerida." Ta lisas, et hasart on Jõekalda kommunikatsioonis igal juhul ülevoolavalt esindatud ning sihtrühmale haarav ja kaasa elama panev nii stuudios kui ka Türkmenistanis. Paršin sõnas, et huvitaval kombel ei leidu fraasi “Tähelepanu, tegemist on 2x parema hasartmänguga."

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee