Autor: Joel Volkov • 19. juuli 2019

Joel Volkov: reklaamipiiranguid tuleb leevendada

Kuigi esialgu on raske täpselt mõista, mida riik kiirlaenufirmade reklaamipiiranguid tühistades leevendab, on kehtiv reklaamiseadus igas mõttes ajast ja arust ning tuleks üle vaadata, kirjutab reklaamiagentuuri Tank partner ja loovjuht Joel Volkov.
Joel Volkov
Foto: Maris Ojasuu

Aga alustagem sellest, et reklaam on vaba demokraatliku ja kapitalil põhineva maailma üks olulistest hääletorudest – tänaseks läbi oma erinevate vormide maailma kõige suurem äri. See ei oleks seda, kui tegemist oleks millegagi, mis oleks ebavajalik, ebaeetiline või väär. Reklaam on tarbijate jaoks majakas, mis suunab neid elujõulisemate ja argumenteeritumate lahenduste poole. Jah, kahtlemata on olemas ka reklaami valdkonnas mitmesuguseid šarlatane ja miraaže – kus neid poleks?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700