Autor: Maarit Eerme • 5. juuni 2019

Andreas Kaju: soovitus mitte midagi teha võib mõnikord olla parim nõuanne

Andreas Kaju
Edukas PR agentuur aitab valida sobivaima viisi kliendi äriliste eesmärkide täitmiseks, kusjuures mõnikord võib see tähendada ka nõuannet mitte midagi teha. Eriti oluline on PR-i roll nendes ettevõtetes, mis klientidele ise nõustamisteenust pakuvad ja neile hea esmamulje peavad jätma. Loe intervjuud premium kommunikatsiooniagentuuri Meta Advisory partneri Andreas Kajuga.

Mis suunas PR agentuuride elu liigub?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700