Autor: Hando Sinisalu • 29. mai 2019
Ainult tellijatele

Kuidas müüa 20 tuhat huulepulka 20 sekundiga?

Sotsiaalmeedia mõjuisikud on Hiinas kuningad. Jerry Perez Mindshare Hiinast selgitab, kuidas Hiina influencerite (e.k. ka suunamudijate) roll muutub järjest olulisemaks.

Sotsiaalmeedia ei ole andnud tarbijatele mitte ainult võimendatud hääle, vaid tekitanud uue kogukonnaliidrite liigi: influencerid ehk edaspidi suunamudijad – isiksused, kes suunavad ja kujundavad inimeste mõtteviisi kaubamärkide ja toodete kohta. Nad on muutunud kogu maailmas turundustegevuse oluliseks osaks.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700