Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas müüa 20 tuhat huulepulka 20 sekundiga?
Sotsiaalmeedia mõjuisikud on Hiinas kuningad. Jerry Perez Mindshare Hiinast selgitab, kuidas Hiina influencerite (e.k. ka suunamudijate) roll muutub järjest olulisemaks.
Sotsiaalmeedia ei ole andnud tarbijatele mitte ainult võimendatud hääle, vaid tekitanud uue kogukonnaliidrite liigi: influencerid ehk edaspidi suunamudijad – isiksused, kes suunavad ja kujundavad inimeste mõtteviisi kaubamärkide ja toodete kohta. Nad on muutunud kogu maailmas turundustegevuse oluliseks osaks.