• 15.05.19, 16:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Luminori hoiuse- ja tarbimislaenu kampaania

Paljud pangad kutsuvad praegu tarbijaid üles nii säästma kui kulutama. Vaatleme Luminori hoiuste ja tarbimislaenude kampaaniaid, mille reklaamides katsetatakse pan-Balti lähenemist.
Nädala kampaania: Luminori hoiuse- ja tarbimislaenu kampaania
Kampaaniat kommenteerivad Luminori brändijuht Raili Somelar, Age Reklaami strateegiajuht Tõnu Kõva ja JCDecaux Eesti turunduskoordinaator Katri Horma.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele