• 15.05.19, 16:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Luminori hoiuse- ja tarbimislaenu kampaania

Paljud pangad kutsuvad praegu tarbijaid üles nii säästma kui kulutama. Vaatleme Luminori hoiuste ja tarbimislaenude kampaaniaid, mille reklaamides katsetatakse pan-Balti lähenemist.
Nädala kampaania: Luminori hoiuse- ja tarbimislaenu kampaania
Kampaaniat kommenteerivad Luminori brändijuht Raili Somelar, Age Reklaami strateegiajuht Tõnu Kõva ja JCDecaux Eesti turunduskoordinaator Katri Horma.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele