• 02.05.19, 11:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: too oma talent kooli!

SA Innove uue kampaania “Sinus elab talent, too ta kooli” eesmärk on mõjutada noori ja karjääripöörajaid õpetajaameti kasuks, murda stereotüüpe ja näidata tänapäeva kooli inspireeriva töö- ja õppimiskeskkonnana.
Nädala kampaania: too oma talent kooli!
Kampaania loonud agentuuri Creatum asutaja Moonika Kiop ja Innove õpetaja ja koolijuhi täienduskoolituskeskuse peaspetsialist Silvia Uus kirjeldavad, kuidas otsustati väljakutsele läheneda ning millised on hetke tulemused. Omapoolse kommentaari annavad kampaaniale sihtrühma valitud prantsuse lütseumi abituriendid Ramona Mägi, Juuli Teder ja Gert Avar Reinumägi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele