• 26.04.19, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fitlap: Lojaalsed kasutajad teevad klienditoe töö meie eest ise ära

Fitlapi Facebookis on aktiivne toetusgrupp, kus on üle 22 000 liikme ning grupi liikmed vastavad ise teiste küsimustele ning Fitlapi tootearenduse juht René Laane sõnul ei pea nemad enam sekkuma. Enda küsimustele saavad nad poole tunniga ligi 1000 vastust.
Fitlapi tootearenduse juht René Laane
  • Fitlapi tootearenduse juht René Laane
Kuidas teha kasutajasõbralikku rakendust?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele