• 26.04.19, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fitlap: Lojaalsed kasutajad teevad klienditoe töö meie eest ise ära

Fitlapi Facebookis on aktiivne toetusgrupp, kus on üle 22 000 liikme ning grupi liikmed vastavad ise teiste küsimustele ning Fitlapi tootearenduse juht René Laane sõnul ei pea nemad enam sekkuma. Enda küsimustele saavad nad poole tunniga ligi 1000 vastust.
Fitlapi tootearenduse juht René Laane
  • Fitlapi tootearenduse juht René Laane
Kuidas teha kasutajasõbralikku rakendust?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele