• 26.04.19, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fitlap: Lojaalsed kasutajad teevad klienditoe töö meie eest ise ära

Fitlapi Facebookis on aktiivne toetusgrupp, kus on üle 22 000 liikme ning grupi liikmed vastavad ise teiste küsimustele ning Fitlapi tootearenduse juht René Laane sõnul ei pea nemad enam sekkuma. Enda küsimustele saavad nad poole tunniga ligi 1000 vastust.
Fitlapi tootearenduse juht René Laane
  • Fitlapi tootearenduse juht René Laane
Kuidas teha kasutajasõbralikku rakendust?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.03.25, 16:37
Wasa Resort: luksuslik sündmuskoht, mis pakub enamat kui spaapuhkust
Pärnu kauni rannapromenaadi ääres asuv Wasa Resort on midagi enamat kui lihtsalt spaahotell – see on peidetud pärl, kus saab korraldada nii unustamatuid sündmusi kui ka veeta luksuslikku puhkust. Meie elegantne ja mitmekülgne keskkond sobib ideaalselt suurejooneliste ettevõtteürituste, klassikaliste seminaride ning inspireerivate koosviibimiste jaoks, mida saab ühendada lõõgastava spaapuhkusega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele