15. märtsil lahkus Dan Mikkin Brand Manuali omanikeringist, kuid jätkab ettevõttega koostööd.

- Dan Mikkin
- Foto: Brand Manual
Mikkin teatas, et 12 aastat tagasi asutatud Brand Manuali teenusdisainibüroo tegutseb oma meeskonnaga edasi. Brand Manuali peamisteks tegevusvaldkondadeks on kasutajauuringud, teenusedisain, strateegiate ja kontseptsioonide väljatöötamine, bränding ja koolitustegevus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?